Om Fitness

Motion når du har tid

Ebberup Fitness Center ligger i Ebberup Hallerne, på 1. sal i den nye fløj ved hal B.
Her findes der også omklædningsrum med bad og toilet.

For at få adgang til hallen, udenfor hallens almindelig åbningstid, skal det udleverede nøglekort bruges til hoveddøren samt til at komme ind til selve Fitness Centret på 1. sal.

Fitness

Fitness centret, er udstyret med et bredt udvalg af forskellige mekaniske punkt øvelses maskiner, vægte, ribber, bolde, løbebånd, romaskiner osv.

Instruktion om korrekt og hensigtsmæssig brug af, står beskrevet på den enkelte maskine.

Nyt medlem

Når du har meldt dig ind i EIF Fitness, efter at have valgt det kontingent der passer dig og betalt via hjemmesiden, skal du kontakte en af vores instruktører for at aftale en tid i Fitness Centret.

Her vil du dels få lagt et personligt program til Fitness Centret og dels få udleveret en nøglebrik, så du kan benytte Fitness Centret hvornår det passer dig.

Det personlige program er obligatorisk for alle medlemmer i EIF Fitness, uanset hvilke hold du ønsker at gå på.

Denne programlægning aftales personligt, med en af vores mange instruktører og er naturligvis gratis.