Medlemsbetingelser

Foreningsoplysninger

Ebberup Fitness (EIF Fitness)
Skolevej 7
5631 Ebberup

Mail : fitness@ebberup-if.dk
Hjemmeside : http://fitness.ebberup-if.dk/
CVR nr. : 34 64 30 16
Bank : Fynske Bank
Konto : 6850 - 0000330524

Afdelinger i Ebberup Idrætsforening

• Bold
  • Fitness
  • Gymnastik
  • Løb
  • Petanque
  • Senior

Vilkår for medlemskab

Det er en forudsætning for medlemskab af Ebberup Fitness at:
  • der oprettes en profil på hjemmesiden
  • tilmelding sker via hjemmesiden
  • der betales kontingent/abonnement
  • medlemmet accepterer betingelser
  • medlemmet accepterer og overholder EIF Fitness vedtægter
Der tilbydes én prøvetime på et vilkårligt hold, herefter skal man oprette et abonnement.
Prøvetimen skal aftales med instruktøren på det pågældende hold, før prøvetimen.
Alle medlemmer skal være over 15 år – dog kan unge under 15 år tilmelde sig hold spinning.

For at kunne tilmelde sig Senior hold skal man være fyldt 60 år.

Kontingent

Ved oprettelse af alle abonnementer, skal der også dels betales et oprettelsesgebyr og dels et depositum for udlevering af nøglekort.
Depositum refunderes ved ophør af abonnement.
Kontingent opkræves enten per kvartal eller halvårligt.

Holdtræning er altid inkluderet i alle fitness abonnementer.
Hærværk eller forkert brug af foreningens materiel, kan medføre ekskludering af medlemmet fra foreningen, samt et erstatningskrav - se også siden forsikring.

Se også EIF Fitness vedtægter.

Betaling

Som en idrætsforening, er priser på medlemsskab og abonnementer på hjemmesiden ikke tillagt moms.
Når du tilmelder dig en eller flere af nedenstående punkter, og enten betaler online med dit betalingskort eller via bankoverførsel via afdelingens kasserer, sker det som en forudbetaling.
  • Medlemskab
  • Holdtilmelding
  • Events
  • Arrangementer
  • Hold relaterede tilkøb, f.eks. opvisningsdragter
  • Passivt medlem
Alle køb af ovenstående punkter refunderes ikke, uanset om det sker med betalingskort eller via bankoverførsel.

Alle transaktioner og tilmeldinger kan ses på brugerprofilen i "Se tilmelding".

Betalingskort

Der kan benyttes følgende typer betalingskort til online betaling.

Forklaring på indtastning af kort numre

Automatisk trækning

Ved tilmelding på et hold, hvor det er muligt at betale i rater, skal der godkendes at EIF Fitness må trække de efterfølgende rater automatisk på betalingskortet.
Kort informationer til automatisk kontingent betaling lagres hos DIBS på en sikker og krypteret server.
Automatisk trækning af rater ophører, ved udmeldelse af EIF Fitness og holdet.
Der udsendes automatisk en adviseringsmail til den enkelte bruger, senest 10 dage før den automatiske trækning af kontingent på betalingskortet.
Kvittering for alle betalinger sendes per mail og transaktionen vises i bruger profilen.
Der fremsendes mail til brugeren såfremt betalingskortet ikke længere kan benyttes, f.eks. pga. udløbsdato.

Herefter skal medlemmet selv ændre kort data i brugerprofilen, efter modtagelsen af nyt betalingskort – under ”Dine tilmeldinger” – ”Ret betalingskort info”.
Ved spærring af sidst benyttet betalingskort, påhviler det selv brugeren at ændre kort data, som beskrevet ovenfor.

Ved oprettelsen af medlemskab accepterer du samtidig disse vilkår og betingelser.

Sikkerhed

Vi benytter DIBS, en del af Nets.dk (bankernes betalingsløsning), som betalingsgateway til alle transaktioner for betalinger.
Hvilket betyder at når du skal betale med betalingskort på www.ebberup-if.dk, overføres du ved indtastning af kort information og betaling til DIBS betalingsside.
Betaling sker via en sikker SLL krypteret linje mellem brugeren og til Nets.dk.
DIBS er fuldt PCI-certificeret, der reducerer risikoen for svindel og giver brugerne en større tryghed som kunde i forretningen.

Du kan læse mere om sikkerhed ved betaling på hjemmesider hos DIBS.

Fortrydelsesret

Der er ikke fortrydelsesret på køb af abonnementer eller kontingent til fritidsaktiviteter og idrætsforening, ifølge den danske Købelov.
Derfor refunderes tilmeldinger eller abonnementer ikke som hovedregel ikke - ved udmeldelse.

Udmeldelse

Udmeldelse skal altid ske skriftligt til, enten formand eller kassér for EIF Fitness.
Udmeldelse er først endelig, når den er skriftlig bekræftet fra enten kassér eller formand.

Klager

Eventuelle klager over kontingent eller tilhørende ekstra ydelser for den enkelte afdeling, bedes rettet til:

Ebberup Idrætsforening
Skolevej 7
5631 Ebberup
eller send en mail til Hovedformanden